Novi Sad
11.07.2012.
10:18 > 06:21
Liga socijaldemokrata Vojvodine pozvala je Vladu Vojvodine da zaštitu prava građana pokrajine zatraži pred Evropskim sudom za ljudska prava u Strazburu, jer je odluka Ustavnog suda Srbije o neustavnosti odredbi Zakona o nadležnostima pokrajine, kako smatraju u ovoj stranci, kršenje kolektivnih prava građana Vojvodine.
  • NikolaNS

    15.07.2012 08:31
    Ma nemoj
    Internacionalizacija nikome nije ništa dobro donela. Sem pojedincima iz sumnjivih miljea. Ko će nas da zaštiti od Vojvodine kakvu žele DS i LSV. Tj kakvu žele Čanak i Pajtić. Samo Bog. A kakvi smo, izgleda da je i on digao ruke od nas.
    Ne Autonomija, nego DECENTRALIZACIJA. Šta sad, da ne idu pare u BG negu u NS. U čemu je razlika za ljude iz SU, SO, ZR itd. itd.itd.
  • Nikola

    12.07.2012 12:33
    "A ako ćete ovaj dom čuvati kao one preko što ste sačuvali, 'ajd bolje nemojte! Tamo gde si ti i tebi slični čuvao i branio, srba više nema!"

    Ovo je brutalna istina. Moja rodbina je ginula od Srpskih granata. Njihove kuce spaljivane i pljackane od strane smrdljivih Cetnika, koji su "spasavali" Srbe, iako su oni ocekivali takav tretman od strane Ustasa. Gamad obicna, profiterska, lopovi, silovatelji, manijaci i ubice.
  • Mikula mali

    12.07.2012 05:49
    @Crni Rok - scenarijo
    Sto bi ja voleo da Vi niste u pravu!!!
  • Perica

    12.07.2012 05:33
    Nestao glavni grad
    Karakteristično za sve ove godine je to da ova država ubeđuje Evropu da vrati Kosovo,koje će imati potpunu autonomiju(teće med i mleko),a istovremeno u praksi pokazuje svoje pravo lice-radeći to što radi u Vojvodini. Nije ni čudo što nam Albanci na Kosovu ne veruju. ušta i kome da veruju.Vratite se, proći ćete kao i Vojvodina...
  • Kakav Strazbur?

    12.07.2012 05:18
    Odluke ce doneti
    Vasington, Brisel i Berlin.
    A to znaci - Srbija u okviru svojih istorijskih granica.
    Bez Vojvodine.
    I zavrsena prica oko SFRJ.
  • Haralampije

    12.07.2012 04:17
    Ми смо спремни, а ВИ!?!... i mi smo!
    A ako ćete ovaj dom čuvati kao one preko što ste sačuvali, 'ajd bolje nemojte! Tamo gde si ti i tebi slični čuvao i branio, srba više nema!
  • Srbin

    11.07.2012 22:33
    nisam ligas, ali sam autonomas!!!
  • Hitler kaput

    11.07.2012 21:56
    Ziki, samo kad tebe vidim da komentarises, dubre nacisticko, odmah mi je jasno na cijoj sam strani i koga ti predstavljas.
  • Vojvodina je svacija

    11.07.2012 21:50
    "Ова је Земља рађала децу,децу што знају чувати дом!"

    Dobro pa vas nije opismenila, tako lakse hrlite u pogibiju za etericne ciljeve i ideale. Za sta si ti spreman, nisi spreman da obrises du*e a tu se ku*cis ,kao neki borac za pravdu a tata ti krisom kraduckao po bivsim republikama?
  • A

    11.07.2012 21:42
    zasto
    tolika halabuka? Dajte referendum i sta se odluci - to je to, svima se usta zapuse.
  • Vojvodjanin

    11.07.2012 21:35
    @svrbska vojvodina
    Duvaj ti meni moj Vojvodjanski penis.
  • intelektualac

    11.07.2012 21:24
    širimo ljubav...
    Pretpostavljam da mnogi i ne znaju poreklo reči Vojvodina. Reč Vojvodina se prvi put(koliko je u mom saznanju) pominje 1848.godine za vreme Majske Skupštine u Sremskim Karlovcima kada je proglašeno Srpsko Vojvodstvo kako bi se Srbi integrisali u tadašnjoj Austro-Ugarskoj.Mislim da takodje nekima uopšte nije poznato kakvim su se idejama rukovodili naši časni preci novosadjani.Njihovi spomenici svedoče njihovu slavu.Mislim da bi bilo dušekorisno pročitatu istoriju Novoga Sada.
    Pozdrav vam i mir.
  • Boki

    11.07.2012 21:17
    Predlog
    Predlazem LSV da organizuje miran miting u centru Novog Sada gde bi se mogli okupiti svi koji su za resavanje ovog problema (naravno na miran nacin)a ne da se i ovaj(kao mnogi drugi problemi) gurne pod tepih i ode u zaborav.
  • Sremci

    11.07.2012 20:45
    Srem - Banat - Backa = Vojvodina
    Sve je deljivo.
  • ST

    11.07.2012 20:20
    Koštunica u pravu
    Sada se vidi da su DSS i Koštunica bili potpuno u pravu kada su tvrdili da je zakon protuustavan. I onda neke još neko kaže kako je Koštunica neobavešten.
  • Laza

    11.07.2012 20:02
    SEKTA
    Niko oženjen udat, svi, ako su i bili u braku ,brzo se razvode tuđe narode vole svoje gaze ,svoju državu podrivaju i mrze ,voleli bi da su Nemci ,Englezi MaDžari i td. A svoje bi znamenje da gaze ,šta reći nego sekta i treba ih zabraniti.
  • Agronom

    11.07.2012 20:00
    Ko ovo turira ????
    Ko ovo namerno spinuje???????
    Ovde je 80% režirano!!!!!

  • Ljuska bez kikirikija

    11.07.2012 19:50
    Autonomija je promasaj Ako se resite BG sve ce ici u NS
    I opet nista niste postigli
    Ono sto vama/nama treba koji zivimo ove je decentralizacija a ne autonomija!
    Samo sto ligasi i Canak nece to da vam objasne
    jer ako ostane autonomija onda opet mirno kradu a ako dodje decentralizacija pare ostaju opstinama one su te koje imaju vecu i fakticku vlast!
    Razumite pojmove pa onda diskutujte
  • Marko_NS

    11.07.2012 19:33
    smešni ste autonomaši
    Ja zahtevam da se južni deo južnobačkog okruga proglasi nezavisnim!!! Smatram da je to najrazvijeniji deo Vojvodine i da ostali ne mogu živeti na grbači nas koji smo 50 godina ispred njih u svakom smilu.

    Mada, spekuliše se da i ljubitelji biciklizma žele da jednostrano proglase nezavisnost severoistočnog dela centralne Fruške gore kako bi njihova pokoljenja vodila sportski način života i na pravi način koristila prednosti srpske, pardon, vojvođanske Svete Gore!!!
  • novi sad moj grad

    11.07.2012 19:15
    Žalite se upravi vodovoda, bjelajcu lično!
  • Српска Војводина

    11.07.2012 18:58
    Ми смо спремни, а ВИ!?!?
    Ова је Земља рађала децу,децу што знају чувати дом!
  • LImanac

    11.07.2012 18:04
    @Vojnik kazablanke
    1. Nisam klinac, deca su mi studenti
    2. Moja deca neće ići u rat
    3. U rat ću ići JA (obuka 70-tih godinu dana) praksa 90-tih priiiiiiiiilično dugo.
    4. Za jednog vojvođanca imaš prilično nekulturan rečnik.
    5. Išao bih ja dole gde me ti šalješ ali nema ko da povede mene i ostalu vojsku dole.
    7. I na kraju potičem iz srpske porodice centralne Bačke 8 generacija što mi je poznato, za dalje ne znam.
    I? šta ćemo sad?
  • Mrki

    11.07.2012 17:26
    Samo da rata ne bude ...
    Vidim da se ovde užarila atmosfera,a za tim nema potrebe,bilo da je neko autonomaš ili protivnik autonomije.Ne mogu da razumem ljude kao što je ovaj Janko koji očigledno mrzi Srbiju i sve što je srpsko,a pri tome živi u toj zemlji i sa sugradjanima srbima,naravno i drugim narodima.Voleo bi da popijemo kafu i da malo razmenimo mišljenja u direktnom razgovoru,ako bi gospodin Janko pristao na to. Pozdrav za sve dobre ljude naše zemlje Srbije.
  • ZoranNS

    11.07.2012 17:22
    Ustav kao i odluka suda
    Ustav kao i odluka suda ima samo jedan cilj DSS-a da potpuno uništi Vojvodinu, a to nije mogla ni Austro-Ugarska monarhija. Ovaj Ustav donet protivu volje jedne od najvećih regija Srbije na mutan i protivustavan način treba menjati. DSS ništa drugo i ne zna samo da ruši.
  • 11.07.2012 17:12
    Planeta 021
    Ako LSV misli ozbiljno u što čisto sumnjam imaće moju podršku,u protivnom Vojvodini treba nova proevropski orijentisana stranka koja će Vojvodinu osloboditi od Srbijanskog terora. Brak je truo,mračan i propao.KRAJ!
    Referendumom do slobode!
  • МјауВау

    11.07.2012 17:02
    Пази Нешо, уставни суд...
    Сироти мали лигаши.
  • 11.07.2012 17:01
    Vojvođan
    Drage Vojvođanke i Vojvođani! Jel vam dosta Turciz.., ups omakla se greška, htedoh reći odnosno napisati Srbijančenja po Vojvodini!!!???
  • sale novosadjanin

    11.07.2012 16:58
    kakva autonomija ?
    sfrj vise ne postoji !
    vojvodina je poslednja kolonija u evropi i kao takva treba da bude slobodna od bgd,mne i bih partija,njihove mafije i ovdasnjih poltrona !
    ZIVELA SLOBODNA I SAMOSTALNA VOJVODINA !!!!!!!!
  • 11.07.2012 16:54
    Ex-YU Republikanac
    Netreba Vojvodini Autonomija. Vojvodina mora da postane jednom za sva vremena samostalna. Bez Srbije je svima i korov procvetao!.
  • Pescanik

    11.07.2012 15:35
    rode
    Ne znam kako ce biti u samostalnoj Vojvodini, ali ce sigurno biti manje mrtvih roda.
  • alek

    11.07.2012 15:30
    zastititi
    gradjane Vojvogine od LSV i onda mozemo dobitiautonomiju...
  • HAHAHAHAHAHA

    11.07.2012 15:18
    O MYYYYYYY
    Znate kada cete dobiti autonomiju? Kada Sizif odgura kamen na brdo! Sto vise dislike-ova, to manje sanse za autonomiju! :-)))))
  • Crni Rok

    11.07.2012 14:55
    scenarijo
    Jel gospođa Trivan pominjala rat u predizbornoj kampanji, jel ovo sve dogovoreno unapred.Jel ligaši i njihovi poltroni rade posao po nečijem scenariju.Ko plaća separatiste?
    Sprema li se to haos i bezvlašće u Vojvodini..
    Masa...zapaljivi govori...mržnja...tuča...oružje...rat...smrt.
    Ovo treba da se hapsi dok je vreme!
    Inače,već viđeno...
    Kukaće nam majke...
    Pamet u glavu SVI!
  • semtex

    11.07.2012 14:38
    ?
    Kako neko ko ima jedva 10ak % glasackog tela ispred sebe moze da trazi nesto u ime vecine gradjana?U pitanju su pristupi pokrajinskim fondovima preko kojih debeli pere kumovsku kintu,'be se njemu za vojvodjane!
  • 11.07.2012 14:23
    Kvaziautonomasip
    U proteklih 20 godina najvise protiv autonomije Vojvodine i smislenog zivota ljudi koji ovde zive uradili su oni kojima su puna usta Vojvodine, ti koji djipaju - ko muze nasu kravu - folklor...
  • Bane

    11.07.2012 14:14
    ...
    Ovo je dobra odluka i da se konačno stane na put tzv. NOVOSADIZACIJI koja je i gora i pogubnija od BEOGRADIZACIJE!!!
  • Vojvodanski Srbin

    11.07.2012 14:09
    "Nema autonomije zato sto mi vojvodjanski srbi to necemo."

    Ja hocu.Hoce i moja zena, i brat i komsija.
    Svi Srbi.
  • 11.07.2012 14:07
    "Uradite nesto od gradova u Vojvodini pa onda trazite autonomiju."

    Pa,pa...kako Veljko pobogu pobratime, kada te neko sa strane konstantno sputava.
  • 11.07.2012 13:48
    Konacno,nesto dobro
    Nadam se da dezurni pljuvaci ce brzo da ucute kada i Strazbur potvrdi ovu odluku,jer imate gospodo sve na sajtu,Ustavni sud Drzave Srbije je usaglasio sve u vezi statuta Pokraine Vojvodine i doneo konacnu odluku,u saradnji sa upravo Strazburom,pa nemojte biti smesni,zasto Baskija nema takva prava u Spaniji,zasto Skotska nema takva prava u Velikoj Britaniji,zato sto im nedaju,sto oni ne idu u Strazbur da traze vise?
  • el diablo

    11.07.2012 13:42
    Koja LSV, pa oni su samo foliranti i na silu zauzimaju mesto kao jedini borci za Vojvodinu, možda jednom kada dođu neke nove snage i shvate....a sada nema šanse jer Vojvodina nije šta je nekad bila...
  • Vojvođan

    11.07.2012 13:34
    Stvarna, moguća i suštinska autnomija
    To su tri različite stvari. A republika je sasvim - ćetvrta stvar. Prva se otcepila Slovenija 1990., Hrvatska 1991. itd..."Pa šta...pa neka se otcepe pa šta...?" govorio je Dušan Mitević, Slobin kadar u TV-Bastilji. Od tada se sve promenilo. Najveći i najopasniji protivnici autonomije pokrajina su u Hagu ili nisu živi. Kome danas uopšte smeju da smetaju "TRI ŽUTE ZVEZDE" !? Da, znam. Dača i Toma. I Koštunica i Velja i Palma i... E da ih vidim ako će oni rešiti taj problem a da ne "zarate" sa Čankom, Lady Jerkov, I. Pastorom....da ne zarate sa izbornom voljom većine u Vojvodini!
  • 11.07.2012 13:29
    ako bi moderator
    bio ljubazan i objavio , konačno , mojkomentar umesto ove cenzure...


    Ovo je potpuno ispravna odluka ustavnog suda.

    Autonomija Vojvodine je mala smisla samo u SFRJ.

    Ali Čanak & autonomaši i dalje žive u 1974-oj.

    Ovo je 2012-a. Nema više SFRJ a Kosovo je nezavisno.
    Ne može u ovako maloj zemlji da postoji tako velika autonomija.

    Srbija treba da se podeli na 6-7 delova sa jednakom samupravom.

    Vojvodina treba da se podeli na 3 dela sa istom samoupravom.

    Tako će da se Srbija spasi beogradizacijea Vojvodina novosadizacije.

    Novosadizacija je jedini rezlutat Čankove autonomije.
  • Tugan

    11.07.2012 13:28
    Sudu u strazburu se mogu zaliti pojedinci,zbog ugrozavanja prava,a ne stranke.Ne vidim koja ljudska prava su ugrozena vidjenijim clanovima LSV-a?Njima je lepo...
  • đura

    11.07.2012 13:25
    Nikola NS
    E baš dobro da si se javio, ovim samo dokazuješ da si šovinista koji dozvoljava sebi da ga nadvladaju emocije, a ne zdrav razum, ili si možda jako mlad pa ne shvataš neke stvari. Možda si ti zadovoljan trenutnim uslovima za život u Vojvodini, a moguće je da ne znaš za bolje. Ja sam samo hteo da kažem da je taj šamar zakačio i tebe, a ako ne smatraš da je tako, onda se spusti ispod dunava da ti bude još lepše.
  • 11.07.2012 13:20
    vojvodjanka
    ne cekati! traziti zastitu za sve nas koji zelimo da zivimo u miru sa slovacima srbima madjarima rumunima romima rusinima albancima hrvatima crnogorcima hercegovcima bosancima crnima belima zutima crvenima zelenima.
  • зики

    11.07.2012 13:20
    годподо љигаши
    гадне игре играте у врло деликатном времану,заборављате да грађани Војводине после дванаест година ваше власти немају новца ни зѕ јогурт,гов...а мотка је доступна и бесплатна!
  • Aleksandra

    11.07.2012 13:18
    Hm
    Kako je to Ligašima Ustavni sud bio dobar pre mesec dana, kad je zabranjen Obraz, a sad odjednom ne valja pa bi u Strazbur? Dvostruki standardi su čudo.

  • saša

    11.07.2012 13:14
    Sam cilj stvaranja LSV kao stranke je da nikada ne dođe do vraćanja autonomije Vojvodine. Ko to do sada nije shvatio nikada neće.
  • 11.07.2012 12:56
    Opet ja
    Najjači su mi ovi iz redakcije što jednostavno izblede tekst koji govori protiv autonomije... tačno možeš na osnovu boldovanog teksta da skontaš ko je za autonomiju, ko nije.... Mrškući
  • Fa fa fa

    11.07.2012 12:55
    "Vi vrlo dobro znate kako se zavrsio raspad i separatizam u HR,BiH i na Kosovu pa ne mogu da razumem tu hrabrost i ludost da takvo nesto trazite u Vojvodini u kojoj srs,dveri,dss,sps i sns imaju uporiste u narodu!"

    Ha ,opet neko ratovanje. Pa zar "vi" ljudi ne znate da resavate probleme bez sile i ubijanja?
    Desio se raspad, jeste, i sta...Srbija izgubila SVE ratove, napravila OGROMNU stetu prvo tudim a ond i svojim gradanima, postaje sve manja i manja dok jednog dana svi ti post-Turci patriote ne budu bili nista do zaostalo i agresivno pleme kanibala. Za slobodu se vredi boriti, vredi se boriti i za svoju decu i njihovu buducnost.Naravno ne sa puskom i bombom vec pamecu,lukavstvom,iskustvom i znanjem.Pripadnici svih tih fasisoidnih sekti ce nestati kada se bude postovao zakon i ustav. Oni uspevaju samo na muci i bedi naroda.
  • Veljko

    11.07.2012 12:53
    o...
    Ja predlazem LSV-u da lepo raspise referendum o nezavisnosti ili nesto slicno (pa makar i ne bio zvanican) pa da vidimo koliko uporiste u narodu imaju za takve ideje. I vi svi ovde sto pisete pozitivne komentare na ovu vest i govorite o tome da nam treba granica, ste u manjini i to u samoj Vojvodini. Zato bolje da se pocnete baviti pametnijim stvarima umesto sto se busate u prsta i takmicite ko je veci autonomas. Sram vas bilo lencuge jedne! Uradite nesto od gradova u Vojvodini pa onda trazite autonomiju. Ne moze se od politiziranja i kuknjave stici daleko...
  • Nikola ns

    11.07.2012 12:34
    Kakve veze imaju srbijanci sa ovim. Predsednik ustavnog suda je iz Zrenjanina. Vi autonomasi nikako da shvatite da vam autonomiju ne damo mi ovdasnji srbi, kojih ima vise, i da srbijanci nemaju veze sa pricom. Nema autonomije zato sto mi vojvodjanski srbi to necemo.
  • đura

    11.07.2012 12:32
    Ova odluka je baš lepo tempirana, naravno čekalo se pravo vreme da se svetu , ili evropi pošalje jasan signal stava "prave srbijanske" vlasti, kako su ih nazvali neki u medijima.Samo zaboravljaju da Vojvodina nije samo teritorija koja se muze i raubuje, već tu ima i ljudi, i to različitih nacionalnosti i veroispovesti. Ovo nikako nije dobar znak, sve mi više liči na provokaciju da se vidi kakva će biti reakcija "mlakih" iz Vojvodine, dok ćute i uzimamo im pare, sredstva i dobra, biće OK. Ova odluka je stvarno šamar svima u Vojvodini i nadam se da se neće ovako završiti.Ja sam iz manjine i ovom odlukom USS, se smatram povređenim i poniženim da sam građanin manje vrednosti od onih ispod dunava, jer nas smatraju budalama od kojih se puno toga može uzeti bez posledica.
  • janko

    11.07.2012 12:24
    WW - VOJVODJANSKA VOJVODINA VOJVODJANSKIM VOJVODJA
    vi sto spominjete rat ako se VOJVODINA pokusa da otcepi, zaboraviste da vas cevke gledaju sa svih strana, u roku od 15 minuta cete biti smireni. steta sto zloba nije ziv pa da vam kaze sta mu je receno sta ce biti ako dirne VOJVODJANE (beogradsko duboko oranje). nece serBendi-stan resavati pitanje VOJVODINE (to svi dobro znaju), ima tu malo vecih faktora.
    a i uskoro ce se poceti vracati sve sto je oteto posle 44, jel' znate kome? vas patriJote nece niko nista pitati.
  • Spark

    11.07.2012 12:23
    nepopravljivi
    Ustavni sud? Ovi su nepopravljivi. Sa Srbijom samo u komsiluku.
  • Vojnik Kazablanke

    11.07.2012 12:19
    @Limanac
    Mali, da neces ti da ides u rat? Kome ti pretis ratom? Ja sam setao KZBom za Srbiju da bi ti nekom pretio ratom, balavce jedan? Nece moci. Takvi idioti kao ti sto prete ratom sa stadiona (a imaju 20 godina), takve bi vas ja sve napakovao uniformom i pancirom, pa se setajte dole, ali vi nemate muda za to. Balavci, treba vama jedno 12 meseci obuke, takvi kao vi i placete po kasarni, vatate krivine, pijete i drogirate se po kantini, a ovde pozivate na rat. Kus more!
  • EvoOvako

    11.07.2012 12:13
    Nejasnoća
    Od koga da me štite??? Najbitnija poveznica političara severne srpske pokrajine i političara centralne Srbije je UKALJANOST!!! ISTI STE!!!
  • Bunker

    11.07.2012 12:06
    Srbin
    Do juče sam bio Srbin, a od danas sam Vojvođanin!
  • Lale

    11.07.2012 11:56
    Ko je ovde lud, a ko zbunjen?
    Smirite malo strasti, ljudi, pa zar vam nije bilo dosta belaja prethodnih 20 godina?! Sve vas što pominjete granicu voleo bih da vidim kako se borite za njih! Da ne biste možda bili u prvim redovima, odmah iza Nenada Čanka sa mitraljezom i Aleksandre Jerkov sa visoko podignutom zastavom? Dok vam dj Aleksandar Jovanović pušta borbene pesme? Manite se ljudi, Ustav se mora poštovati, neka se usklade, neka se dogovore...
  • Tugan

    11.07.2012 11:47
    haha sada ce autonomasi poceti da redjaju balvane po ulicama...
  • Imenko Prezimenkovic

    11.07.2012 11:32
    sebicnost - autonomija.
    koliko sam razgovarao sa autonomasima, a kao rodjeni novosadjanin razgovarao sam sa dosta, primecujem da se oni nece smiriti ni kada dobiju to sto zele. Ako, ako, samo neka laju. Nadam se da cu biti daleko kada se budu klali oko neke autonomne banatske pokrajine, ili nezavisne backe...
  • Laza

    11.07.2012 11:29
    smradovi turski
  • salajčan

    11.07.2012 11:29
    Limanac - @Sava
    Reče veteran srpsko-crnogorskog rata iz 2006, kada se Crna Gora odvojila u vihoru bratoubilačkih sukoba. /sarkazam

    Takvi kao ti, koji prete ratom, su oni koji i priželjkuju rat!
  • Agronom

    11.07.2012 11:28
    Ja sam autohtoni Vojvođan!!!
    Takvo mi je ime i PREZIME da mi ne traže državljanstvo kad vadim ličnu kartu!!!
    - KO mene brani i od KOGA????
    Nedovoljno adaptirani Vojvođani "štite" MOJE interese!!?
    A već kad tolko volu Vojvodinu, oćel nam i Baranju vratiti nazad?? :)
  • 11.07.2012 11:22
    Miki, Novi Sad
    Sve mi je jasno, ali mi nije jasno kako to da opstina ima pravo da ima predstavnistvo, a Vojovodina nema
  • Limanac

    11.07.2012 11:20
    @Sava
    Na ovim prostorima nema novig granica bez rata. Ako si ti spreman sebe i svoju decu da daš u rat samo napred al nemoj od ostalih tražiti slično.
  • Vladimir

    11.07.2012 11:10
    Samo da citiram

    " Nećete da date autonomiju, daćemo vam granicu. "
  • Sinisa

    11.07.2012 11:06
    Autonomija ili nesto drugo?
    Srbiji je svakako neophodna decentralizacija, ne zato sto je to trend politicko-teritorijalnog uredjenja drzava, vec iz mnogobrojnih, pre svega prakticnih tj. ekonomskih i demokratskih razloga. Postavlja se pitanje za koji oblik decentralizacije se opredeliti i sta nam to donosi poseban status Vojvodine, uredjen postojecim Ustavom ili pak predlozima raznih politickih cinilaca i eksperata. Misljenja sam da se ovde radi o klasicnom prikupljanu politickih poena, posebno pristalica iz LSV-a, koji se godinama busaju u grudi u vicu "di su nasi novci", a s druge starne pljackaju gradjane Vojvodine i uzivaju u blagodetima brastsva sa Beogradom. Zasto da Vojvodina ima poseban status, a da ostali delovi Srbije to nemaju? I gradjanin Nisa, Prokuplja, Uzica takodje zeli da zna gde su njegovi novci i kako se trose. Jel to znaci da Srbiju treba deliti na bezbroj pokrajina, latifundija u kojoj ce da gazduju razni politicari i od svog parceta zemlje prave sebi mini drzavice, sa ogromnom birokratijom, jos vise opterecujuci dzep svojih gradjana. Jedino ispravno resenje koje ce u potpunosti omoguciti prakticnu primeni svih demokratskih principa, jeste decentralizacija Srbije na principu lokalne samouprave. Uzmimo jedan primer. Gradjaninu Sombora, nacelnika policije postavlja ministar iz BG-a. U redu, ne slazem se sa tim. A zasto onda da mi to radi neko iz NS-a. Hajde da gradjani Sombora pre nekog plenarnog organa (skupstine opstine) ili recimo posebnog strucnog tela (odbor za bezbednost) odlucuju o tome ko ce nam voditi policiju i brinuti o nasoj bezbednosti. Isti model mozemo uzeti za citav niz primera, sa posebnim osvrtom na finansije. U Somboru zelimo da obnovimo bolnicu, imamo sredstva za to, zasto da nam o tome odlucuje Beograd ili Novi Sad. Lokalne samouprave vec postoje, uredjene su zakonom, ne podrazumevaju nove organe i tela, a svaka druga autonomija i regionalizacija stvara dodatnu administraciju i dodatno opterecuje dzep gradjana. Ne zelimo da o nasim kljucnim zivotnim pitanjima odlucuje neko iz BG-a, ali isto tako ne zelimo da to radi neka birkortaija iz NS-a. O tome treba da odlucujemo mi, stanovnici svakog grada, tj. opstine. E to je demokratije i samo to moze da nam omoguci bolji zivot. Pitanja od nacionlanog, drzavnog interesa uredjuju se na nacionalnom niovu (odbrana, spoljni poslovi i sl.)
  • bivsiNovosadjanin

    11.07.2012 11:06
    bilo kako bilo
    ja se secam jedne slicne stvari koja je ucinjena od strane beograda 90-tih kad je pristini isto tako oduzeto pravo da bude glavni grad AP Kosovo...

    A kako je to zavrsilo svi znamo


    PS.
    Ne mozete gusiti coveka i namerno mu oduzimati dah rukama,ocekivajuvi da se on nece braniti. To je van svake pameti.Svaka akcija radja reakciju.
    A kakvu reakciju vi ocekujete?

    Mislite tome...
  • Pera

    11.07.2012 11:06
    Ponizenje
    Moraju se organizovati protesti u Vojvodini, ali siroki i da ne poziva jedna stranak samo vec sto je vise moguce stranaka, nek izadju poslanici Skupstine Vojvodine, udruzenja gradjana. Ovo vise nema smisla, ovo je ponizavanje!
  • 11.07.2012 11:03
    ...
    Da li ste vi autonomasi svesni rizika u koji mi svi ulazimo potenciranjem vojvodine kao drzave!
    Ako vi mislite da ce se to zavrsiti teko tako lako onda vi stvarno niste normalani!

    Vi vrlo dobro znate kako se zavrsio raspad i separatizam u HR,BiH i na Kosovu pa ne mogu da razumem tu hrabrost i ludost da takvo nesto trazite u Vojvodini u kojoj srs,dveri,dss,sps i sns imaju uporiste u narodu!




  • Limanac

    11.07.2012 10:41
    neustavnost!
    Samim tim se smatra i neustavno delovanje lige-socijal-demokrata vojvodine!!
  • frozen yogurt

    11.07.2012 10:40
    demokratija na ulici
    Tako se treba boriti, smireno i politicki, na demokratski nacin. Ali hocemmo i mi iz naroda da iskazemo nezadovoljstvo. Hocemo proteste i demonstracije! Nema sad tog jogurta koji nas moze zaustaviti!
  • Boki NS

    11.07.2012 10:39
    Treba mi svi da tražimo zaštitu u Strazburu od LSV..!!!
  • Jan

    11.07.2012 10:38
    Dobro jutro...
    ...oooo Ligaši!!!
  • sava

    11.07.2012 10:37
    nek im je načast
    Ako dozvoljava moderator, ponovio bih komentar koji sam ostavio na prethonoj vesti.

    Počela je da radi propagandna mašinerija. Na B92, vest o ukidanju autonomije (a reč je zaista o de facto ukidanju autonomij) već ima skoro 200 komentara, a sklonili su je sa naslovne strane jedno pola sata po objavljivanju i zakopali negde u arhivu. Sada, vest o mogućoj tužbi u Strazburu je takođe zakopana negde u tri lepe. Moj komentar gde sam savršeno mirno rekao da je to super, da i treba da se za sebe borimo mirnim i demokratskim načinima, nije objavljen. Umesto toga, objavljuju se samo komentari paranoičnih Srbijanaca koji pljuju po Vojvodini i traže njeno ukidanje. Nek im ide na dušu, nadam se da će im se želje poput bumeranga vratiti u facu i da će na ubuduće deliti granica. Kad je bal, nek je tandrbal. Nećete da date autonomiju, daćemo vam granicu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna